07 October, 2011

Tragedi Oktober

Wahhhh...tajuk xleh tahan kan...he..he..sebenarnya nak ingat balik kenangan masa mula2 kenal suami ku :) actually kami kenal atas inisiatif sedara+kawan ku...dia mengenali suami ku ni...dia la yg bersungguh2 suruh kami berkawan...kami kenal tahun 2008 dalam bulan Jun n 1st time jumpa adalah pada 31/08 tahun tu...byk peristiwa yg berlaku tahun tu...saya sendiri xpasti nk terima atau tak salam perkenalan dari dia...dlm bln pose thn tu gak kami jumpa lagi utk kali ke 2 n dia menyatakan hasrat hati nk serius....hu..hu...terus terang la...i has a few choice..he..he..konon cam glamour la masa tu..saham tgh naik...ha..ha..hati ni ada menyukai seseorg yg telah mengetuk pintu hati...saya namakan dia H...tp dia mcm xpasti n dia mcm dh ada org lain lak..kisah dia ni syahdu la nk diceritakan...ada satu pilihan lagi seorg Navy...dia mmg suka gila kat saya...jumpa mak dh beberapa kali..dtg umah pun dh berapa kali...mmg sungguh2 tul dia...tp hati ni amat berat utk terima dia kerana aku ada alasan tersendiri...rasa cam aku xmampu kot..hu..hu..sorang lagi aku namakan dia A berasal dari pantai timur...tp rasanya aku mmg xkan pilih dia kot coz dia cam xde pendirian n wat aku sgt kecewa dgn perangai dia...
Akhirnya...aku wat keputusan utk pilih my husband skrg ni setelah memohon petunjuk dari NYA....ok, tutup crita pasal pilihan yg byk tu :)
Kami berjumpa lagi masa raya...masa tu raya ke 2...dia dtg beraya kat umah...agak lama kami bersembang...n raya ke 5 dia dtg lagi utk bawa aku balik ke umah family nya kat kota...masa tu 5 Oktober...pengalaman pertama bertandang ke umah lelaki sebenarnya...ha..ha...
Sekian...inilah tragedi oktober yang dimaksudkan :D

No comments:

Post a Comment