17 October, 2011

11.10.11

cantik tak tarikh tu...cantikla gak kan....actually tu la tarikh lahir saya...:) tahun ni kena cantik la gak kan...jatuh pada ari selasa..xde sambutan pape pun,cuma gembira dpt abiskan masa sehari bersama Danish n my suami kat umah...pengasuh danish kena cengkering n ayahnya amik cuti sebab nk rehat2 kat umah..hu..hu...kami cuma g makan kat luar je mlm tadi.my suami belanja..saya bercuti lama kali kat umah.cam cuti raya lak...ha..ha..seronok rasanya duk umah...leh jaga anak sendiri.tp papepun, kena sedar diri yang saya mmg kena keje.utk sama2 menjana pendapatan keluarga.zaman skrg ni, semua benda mahal kan.g pasar klu beli brg RM50 leh bawa sebelah tangan je....ha..ha..tu la antara penyebab suami/isteri perlu bersama menjana pendapatan...xkira apa pun,yg penting dpt rezeki yg halal...kan..kan..
Harapan saya sempena ulang tahun kelahiran ini adalah
a) moga dipanjangkan umur
b) dapat memperbaiki hubungan dengan NYA...menambah mana2 yg kurang n cuba membuat amalan2 sampingan....
c) memperbaiki kelemahan diri ini...supaya leh jadi isteri/ibu/anak/kakak/adik yang terbaik utk semua...insyaALLAH....
d) nak jadi isteri n ibu mithali + solehah...(byk lagi yg kurang dalam diri ini...hu..hu.)
e) nak jadi pekerja yg baik n cemerlang....
f) juga nak jadi sahabat yg baik utk kawan2 ku di luar sana....:)
moga impian saya tercapai...

Selamat Hari Lahir utk diri sendiri :D

No comments:

Post a Comment