24 December, 2010

makan byk....

ni nak crita pasal mkn..semlm balik keje terasa lapo sesangt.kuar dari opis dh kul 5.30 ptg.g bank jap kuar kan duit.on the way balik tu terus g kedai pakcik biasa tu.aku beli kuih sampai RM2...sgt lapo...sampai umah, terus buka tv n mkn sambil tgk tv...hu..hu...dan yg paling xpercaya adalah...jeng...jeng...aku menghabiskan semua kuih tu dgn sekali hadap je...di ulang SEKALI HADAP....ha...ha...aku sendiri sgt terkejut.biasa aku mkn dlm 3 biji je,ni sampai 6 biji tu....x ke haru tu....padahal sebelum balik umah tadi sempat gak wt air kt opis...tu la aku sejak akhir2 ni...asyik lapo yg melampau.klu kena time lapo tu, sampai tahap nk muntah...hu..hu...baby lapo kot...ha..ha..(pandai jek kan,padahal maknya yg nk makan...) xpe la...yg penting baby sihat n xmeragam kat dalam tu..nanti ibu xleh tido lak..sian kat ibu.dahla duk umah sorang...tp baby mmg baik kan..selalu dgr ckp ibu :) harap baby terus jadi anak yg baik2 n soleh/solehah...amin..

No comments:

Post a Comment