22 December, 2010

22 Dis. 2010

ari ni genap 7 bulan aku bergelar isteri kepada suami tercinta..jap je masa berlalu.rasa cam baru je kami kenal,bertunang...dan paling x tahan adalah rasa cam baru jek majlis perkahwinan kami....(berangan nk jadi pengantin baru je...ha..ha..) aku sgt syg pada suami ku...peristiwa 16/12/2010 yg lepas wat aku sedar yg suami mmg sorang yg sgt penyayang..dia sgt cool orgnya...thanks Allah sebab temukan aku dgn seorg suami yg amat memahami n menerima diri ini seadanya...
Dan paling gembira adalah, kami sedang menanti kehadiran cahaya mata kami...rezeki dari Allah untuk kami berdua..syukur yg amat sgt...moga proses kelahiran ku kelak akan dipermudahkan...Amin..suami ku byk berkorban,berulang alik dari Gelang Patah ke Parit Raja tiap 6 ari sekali...time off day mesti akan balik..membantu aku uruskan umah kerana keadaan aku yg selalu xsihat...xpernah bising tgk umah x berkemas...menerima keluarga ku seperti keluarganya sendiri...tu yg wat aku sgt terharu...i really LOVE U my sweetheart....

Detik Manis saat kami disatu kan...:)

2 comments:

  1. blogni baru ker...nnt sy follow k..hehehehe

    ReplyDelete
  2. saya baru je wat blog ni...dlm proses nk mekap2 lagi..tu pun klu rajin...he..he..

    ReplyDelete