18 January, 2012

10 bulan

25hb ari tu danish genap 10 bulan n baru semlm bawa g klinik (03/01/2012)..berat danish naik skit jek...hu..hu..7.6kg...bulan lepas ada g timbang beratnya dh 7.9kg...gara2 demam ari tu,berat danish dah turun..sian anak ibu ni.alhamdulillah nurse xde ckp pape...nurse ckp danish demam coz nk ringankan badan n nak pandai jalan.so far danish tetap aktif cam biasa.cuma sakit susah nk buang air besar nya yg masih ada lagi...sian lak aku tgk dia meneran tu.sayu rasa hati.mcm2 dh aku cuba n tanya kat org...kdg2 dh ok tp tetiba nanti dia jadi balik...dugaan sungguh utk anak ku itu...aku amat berharap dia x sakit camtu lagi.xsampai ati aku nk melihatnya..itu la naluri seorg ibu...aku sanggup amik sakit dia,jgn la anak ku itu yg menanggung.dlam doa2 ku,aku selalu berdoa moga anak ku sentiasa sihat,membesar menjadi anak yg soleh,beriman,taat perintah NYA...amin...

No comments:

Post a Comment